Księgowość i rachunkowość

  • prowadzenie ksiąg handlowych
  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji VAT
  • prowadzenie ewidencji przychodów (ryczałt)
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych
  • sporządzanie sprawozdania finansowego
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych

Kadry i płace

  • obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS oraz przekazywanie w formie elektronicznej
  • przygotowanie i składanie do ZUS dokumentów zgłoszenia do ubezpieczeń oraz wyrejestrowanie z ubezpieczeń pracowników
  • przygotowywanie umów cywilno-prawnych

Inne:

  • Pełnomocnictwo oraz reprezentowanie przed Urzędem Skarbowym i ZUS
  • Rozliczenia roczne dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej
  • Rozliczamy VAT od materiałów budowlanych VZM-1